torstai 20. kesäkuuta 2013

STOCKHOLM


Hejsan! 
Tässä siis reilu viikon takaisesta Tukholman reissusta ostoksia!


Molemmat siniset paidat on Hollisterilta ja oon ihan rakastunu niide väriin! 

Punaraitanen toppi on Urban Outfittersiltä ja on ollu ihan nappiostos! Punanen väri ja raidat on niin mun juttu. Siitä tulee kuvaa mun päällä varmaa joskus ens viikolla kunhan saan kuvat ja muokkailtuu vähä :)

Mustavalkonen toppi oli multa vähä yllätysostos, ja mietinki aika kauan et ostanko. No se pääty lopulta sitte mukaan :) siitäkin tulee jossain vaiheessa kuvaa.


Nää sukat on musta ihan törkeen mageet ja tosi ihanat! Tosi kiva idea! Nää lähti kans mukaa Urban Outfitterisiltä


Hollister Creasent Bay

Ihana tuoksu ja yks mun favorite tuoksuist täl hetkel! Must toi on kiva et se on noin pieni kosk se menee hyvin meikkipussii.


Sit viel lopuks Hollisterin farkkushortsit.
Nääki on ollu jo ihan mukavasti käytössä.
Mä pidän eniten näiden väristä ja istuvuus on kyl kans tosi hyvä! 

Mä ostin Tukholmasta myös 2 farkut ja yhen paidan mut niistä en saanu nyt tähä kuvaa :) 

xx Vera 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti