tiistai 18. kesäkuuta 2013

Proud

Mooi! Must ei oo nyt kuulunu vähää aikaan ku on ollu niin paljon tekemistä joka päivä ja oon kotiutu usein vast 11 jälkee kotii. Mut tosiaa jos vaikka nyt alotetaan siitä et viime viikonloppuna oli Performing arts-kisat eli tanssin SM-kisat. Lähdin Lahtea kohti lauantaina ja Lahden keskustassa seikkailtuani löysin vihdoin kisapaikalle. Lauantaina oli kaikki pienryhmä-, production-, A2- ja duosarjat. Stepupin kisamenestys jo lauantaina oli hurja! 


Sunnuntai aamuna oli aikane herätys koska oli kisapäivä! Mä en tälläkertaa ite kisannu, mut olin auttamassa ja kannustamassa mun joukkoetta. Meistä kukaan ei ikinä ois uskonu vaikka saatiin tietää pisteet etukäteen, et sijotutaan 2.!!! Eka vuos aikusten sarjassa tosi monilla! Katotaan kisaanko syksyllä MM-kisoissa sitte :) 


Mä sain tänään kauan odotetun sähköpostin josta sain tietää että seuraavat 2 kautta tanssin Show Koulutus Ohjelmassa! Oon tosi ilonen, niin ilonen et rupesin pomppimaan innoissani kotona ja noh.. :D mul sattuu jalkaan vieläkin. Ei mulla enempää tänää, huomenna varmaa julkasen Ruotsi ostoksista postauksen :)

xx Vera

P.s ei oo nyt tullu kauheesti kuvailtuu kisoissa koska se oli kielletty sakkojen uhalla ja on ollu muutenki nii huono ilma kokoajan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti