perjantai 18. lokakuuta 2013

Baby please don't forget my name

Musta ei oo nyt kuulunu pitkään aikaan yhtään mitää täällä blogin puolella, anteeksi. Mulla ei vaan ole löytyny pienintäkään intoa kirjottaa tänne mitään mut nyt tuli pieni kipinä. 
Mä voisin kertoo tähän alkuun että mulle kuuluu ihan hyvää. Oon alottanu lukion Sibiksessä, SKO on alkanu (ShowKoulutusOhjelma) ja oon kisajoukkoe Team Ämmässä! 


Mut mä en nyt pahemmi ajatellu kertoo mitä oon puuhaillu vaa halusin kertoo vähä asiost mitä mun päässä liikkuu. 

Eli ensimmäiseks mä oon miettiny nyt aika kauan et mistä tietää et joku ihmine on luotettava? Mistä sen tietää et se ei vaa feikkaa sun seurassa ja sit kumminki juoruu sun takana susta tai kerro salaisuuksia eteenpäin? 


Mä oon nyt tän koko syksyn pohtinu tosi paljo mun asennetta elämään ja muutenki yrittäny opetella iloitsemaan pienistä jutuista. Mä oon huomannu et oon muuttunu paljo positiivisemmaks ku oon oppinu iloitsee pikkujutuista esim. Joku pieni kehu voi piristää mua 2 päivää! 
Musta tuntuu et se et oon koittanu olla positiivisempi ja ilosempi on tehny musta onnellisempi :) 



Mä myös mietin hirveesti miten kiitolline mä oon kaikesta vaikka kuulostaakin tosi kliseiseltä :) Mä oon tajunnu et muutama hassu ihminen on muuttanu mun elämää ratkaisevasti ja oon onnellinen siitä! 

Jos ei kiinnosta uskontohömppä, skippaa tää kappale. 
Mut siis mä oon miettiny viime aikoin tosi paljo uskontoo ja kaikkee siihe liittyvää. Oon ruvennu uskoo siihe et kaikella on tarkotus vaikka sitä tarkotusta ei heti ymmärtäiskään! Mulla kävi melkee kaks vuot sit yks juttu ja mietin tosi kauan et miks minä? Mut nyt oon "tajunnu" sen syyn ja oon ilone et se tapahtu vaik se ei ollu kiva juttu :)

Tämmöstä tänää, mä koitan ryhtyy taas postailee usermmi!

xx Vera


P.s Mä aattelin vaa infoo jos jotai kiinnostaa nii mun kaikkii eri tilei :)

Twitter: vertzii
Instagram: vera_sofiaa
Ask.fm: Vertzi
Weheartit: vveraaa

Saa ryhtyy seurailee jos kiinnostaa! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti