perjantai 19. huhtikuuta 2013

Make the world come alive



Mua rupes pelottaa ihan älyttömästi. Musta tuntuu et tosi moni asia muuttuu yhtäkkii tosi paljon.
Peruskoulua mulla on jäljellä enää 29 päivää ja kohta mä oonkin jo lukiossa! Tulee ihan uudet kaverit.. HUI! Ei siinä sinäsä oo mitään pahaa, mä odotan jo lukion alkua tosi paljon.
Nyt mulla alkaa ns. Loppukiri treeneissä eli kaikilla tunneilla aletaan tekee kevätjuhla-biisejä. Mua pelottaa tosi paljon sunnuntait, koska mulla tulee olemaan 6 ja puol tuntia treenejä, mikä on TOSI paljon mullekkin. Sunnuntaina mulla tulee olemaan eka 4 ja puol tuntii putkeen ja sit tunnin tauko, ja loput 2 tuntia. Vaikka mä rakastan tanssimista tosi paljon, silti mä alan miettimään et toi mulle liikaa.
Mul on jatkunu nyt 2 viikkoo lähes päivittäiset päänsäryt. Ei kiva. :(
Mulla särkee päätä melkeen kokoajan, ja oonkin juossu terkalla ja terveys aka arvauskeskuksessa. Mä toivon et mun särkyihin löydettäis vihdoin joku syy.

Mä oon silti tosi ilonen et kesälomaan on noin vähän päiviä jäljellä.
Mä sain kesälomalle ihan mahtavan idean, josta kerron ehkä myöhemmin lisää, jos saan Netan mukaan siihen juttuun! :)

P.S hyvää synttärii Himpula!







2 kommenttia: