perjantai 5. huhtikuuta 2013

I'm always in this twilight

Heii! Sori tää postaustauko taas mut nyt ei oo ollu mitää intoa kirjottaa, ei oo kuvia tullu otettua ja koulu on puskenu päälle :( Mutta kummiskin mä voin sanoo et oon tosi ilonen ku alkaa koeviikko taas olee kasassa ja PAISTAA AURINKO!!! Oikeestaan mä oon onnellinen. Mä koen onnellisuuden enemmänkin olotilana kuin ohimenevänä tunteena :) Musta onnellisuus on outoa, koska mua saattaa ruveta hymyilyttään aamulla vaikka ratikassa tai kun mä tuun treeneistä :)
Tässä välissä tosiaan oon ehtiny käymään Tallinnassa ja alottanu mun soolon Sibikseen. Mä sain tietää et mä pääsen ens kesänä Kivisaareen isoseks joten oon ihan superhappy!! Ootan jo innolla ;)
Mä oon alottanu myös mun vanhan harrastuksen leipomisen uudelleen! Viel pitäis vaa löytää syöjiä.. ;)


xx Vera

P.s JB:n keikka on jo 3 viikon päästä!!!

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti