sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Still alive

Vera: Mooi, kuten otsikkoki kertoo mä oon viel elossa. Mul oli viime viikko aika kiireinen ja olinkin keskiviikkona koulussa 10 tuntia.. Mä sain maanantaina tietää että mä saan lukulasit, laitettii äipän kans ne jo tilaukseenki jote parin viikon pääst pöristelen sit lasit pääs :D Meillä oli eilen lauantaina Bugssien kanssa treenit ja saatiin tietää että meidän tilaamat kisahupparit on tullu! Mä aijon pitää sitä niin 24/7!
Illalla mä olin kävelemässä kauppaan ja joku parikymmppinen kundi huuteli mulle et anteeks "mummu, anteeks mummu". Tuli siitä kyllä vähän WTF olo.
Mua alkaa stressaa ens viikko koska mulla on monta koetta, koska joudun tekemään ne etuajassa, koska me lähdetään sitten Bugsien kanssa mm-kisoihin Saksaan! Alkaa jo jännittää!! Enää 9 päivää hui!
Eipä mulla muuta :)

xx Vera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti