perjantai 23. marraskuuta 2012

One post office is still missing!

Mooi! Mä aattelin tulla vähä päivittelee ku en oo nyt postannu vähää aikaa :) mut joo anyway mulle kuuluu ihan hyvää vaikka tää aamu alko kauheella säryllä.. Kun mä heräsin nii lonkast alas päin mun molempii jalkoi särki ihan sikkenä! Lisäks mulla oli pää ja maha kipee joten en sit menny kouluun. Taino kyl mä siel käväsin aamul koska mun oli pakko tehä koe, mutta se ope oli unohtanu sen nii olin siel sit 8 ihan turhaa.. Mut me sovittiin et teen sen sit iltapäiväl. Mun olo oli iha kauhee.

Mä oon tekemässä postausta niistä mm-kisoist täs viikon sisään jos saan ladattua ne kuvat kamerast koneeseen :) mut voin sanoo et tultiin siis #7 mikä on ihan megahyvä! Suomi ei oo ikin päässy lapsi/junnu sarjois alkukarsintoi pidemmälle.

Joulu on jo kovaa vauhtii tulos ja mä lähenki alta kahen viikon pääst Thaimaahan! :D Can't wait!

xx Vera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti