perjantai 2. marraskuuta 2012

Maijal oli karitsa



Vera: Jee viikonloppu! Must tuntuu et tää viikko on menny ihan älyttömän nopeasti ja muutenki koko syksy vaa kiitää ohitse! Meil oli tänään aika tylsä koulupäivä, joka kyl muuttu kummasti matikan tunnilla hysteriaksi :D Kun mä vihdoin pääsin koulusta kotiin, päätin mennä päikkäreille. Teki niin hyvää ja tajuun oikeesti mite paljo koulu vie voimii.


Tässä nää mun Ruotsin reissu ostokset! Laukku Cheap Monday, Paita MTWness Weekday, Housut Hollister, Shortsit TopShop
Mä ostin Ruotsista myös Hollisterin topin
Mä löysin H&M:stä 2€ 5 kynsilakkaa, jote oli pakko ostaa!
Illal mä kävin stockalla, jossa näin ohimennen mun frendin Marissan ja jäätiin vähän juttellee. Me siis tunnetaa Marissan kans tanssista ja nähää yleensänki perjantaisi mut meilt oli treenit peruttu nii satuttii vaa kohtaa toisemme :) Huomen olis suunnitelmis nähä Pauliinaa ja illal treenata Bugseja mm-kisoihi. Must on kauheet et ne on jo niin pian! Joka päivä jännittä vaa enemmän! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti