perjantai 24. toukokuuta 2013

Sateessa kaikki on hauskempaa


Moikka! Mä oon eläny blogin puolella hiljaiseloa kun mä oon yrittäny pusertaa viimesii voimii kokeisii ja treeneihin, jotka on yllättäen lisääntyny?! Kokoajan tulee lisää myöhäsiä treenei joten en oo ehtiny enkä jaksanu päivittää blogia:( 

Mut jos mä nopeesti kerron mun parista viime päivästä.
Olin stadikal Himmin kans sunnuntain ja meil oli tosi kivaa! Me aateltii et käytäis hyppää vitosest ja mentiinki. Sitku piti hypätä nii sanottii 'än yy tee nyt' ja no siinä kävi niin että Himmi hyppäs ja mä jäin torniin. Hups! Se uimavalvoja nauro mulle sielt penkist :(

Sit mä oon ollu nyt viimeset 3 päivää Tillyn luokalla kun en mennyt leirikouluun liiallisten treenien takia. Hauska juttu siin oli se et meil ei ollukkaa torstain kouluu ollenkaa ku meidän ainokainen tunti peruttiin :) Hyvä näin! 


Mulla on huomisesta maanantaihin asti näytökset Pasilan Urheilutalolla (saa tulla kattoo!!) Oon ihan sairaan innoissani et tää kausi viimein loppuu ja pääsee pitää taukoo tanssimisesta (tai ainaki vähemmän treenei kosk mulla ne jatkuu viel kesäkuun puoliväliin) Mut koska mulla on huomenna aikaisin kenraalit nii mä painun syömään ja pehkuihin!

xx Vera


P.s kattokaa tätä!!
Niin tyhmännäköinen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti