perjantai 21. joulukuuta 2012

ShoppingShoppingJätteGuudShopping!

Moiksuliheidsulivei!! Aattelin tulla näin perjantain kunniaks viel päivittelee :) eli tänää meil oli todistusten jako ja oon iha tyytyväine numeroihin. Todistusten jaon jälkee mä menin näkee mun kaverii Nettaa.
Tää viikko on kulunu rentoutues, kavereiden näkemises ja lahjojen ostoskelussa (hassu sana). Mä sain äipälta ja iskältä etukäteis joulu/synttärilahjan. Paketista löyty mun keräilemään asitiastoon lautasia. Oon happy :)
Huomenna mun olis tarkotus lähteä perheen kanssa Thaimaahan, Phukettiin ja Krabille 2 viikoks eli tää blogi jää ainaki mun osalta joululomalle.
Hyvää jouluu teille lukijoillekki!

2 kommenttia:

  1. Hyi että mite ällö kuva must :D:DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo kenestäkää kaunis, mut laitoin sen läpällä ku meil on kaikil sama jäätävä hymy :D

      Poista