lauantai 22. joulukuuta 2012

December

Moiii pitkästä aikaaa!
Täs on taas hujahtanu hurjasti aikaa ja paljon on tapahtunu taino paljon ja paljon mut kuitenkin: Meil oli tän kuun alussa gs syysnäytös se meni kai ihan hyvin en oikeen muista siit mitään enään paitsi että sain suoritettuu tuck chekin! Se on sellanen "voltti tarkistus että kun menee siihe matolle tekemään paikaltaan taka perin voltin jaloilleen niin saa sellasen tuckcheck paidan ja oon tosi ylpee siit koska se on ollu pitkään mun tavote!

No sitten n.viikko sen jälkeen oli sm-kilpailut josta saatiin hopeeta!<3 ja mitä luultavimmin paikka em-kisoista! Oon tosi ylpee meiän jengistä ja meil olinvaan 3pistettä voittajiin eroa ja 3 sijaan oli 60pistettä!

Viimeviikonloppuna taas vuorostaan oltiin jengin kanssa duunissa kampissa lasten jouluriehassa. Siellä hengailtiin sellasissa maskotti puvuissa jaeltiin ilmaisnäytteitä, siel oli tosi hauskaa!

Ja no nytten alko vihdoin joululoma! Musta alko jo tuntuukkin että oon loman tarpeessa koulusta ja kaikesta. Mun todistukseen mä oon tosi tyytyväinen ku sain nostettuu 0.4 keskiarvoa! Kaikkien aineiden keskiarvo mulla olikin 8.0!!!! Ja siihen en voi muuta sanookkaan että huhuh ku oonylpee itestäni! Oon myös tosi ilonen mun sanalliseen arvioon kaikki opet oli antanu tosi hyvää palautetta ja sanonu että sen huomaa et oon yrittäny panostaa viimevuodesta:)) mut ei siitä sen enempää. Tajusin nimittäin just äske et huomenna on jo jouluaatto!:o jejejjejeeee !! Sori tää oli nyt tällänen vähän sekava postaus ja sekalaiset kuvat mut nyt alan yrittää postailla useemmin!:)



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti