maanantai 8. lokakuuta 2012

Us

:Moi eli päätetiin siis alottaa blogi. Täs ekas postaukses me aateltii esitellä itteemme vähä teille so..


Vera: Eli mun nimi on siis Vera ja oon 14 vuotta.
Oon tosi ilone yleensä ja mut saa helposti nauramaa. Mä tykkään vitsailla melkee joka asiasta vaik mä tiedän, et suurin osa mun läpist on maailman jäisimpii mut.. No can do!
Mä harrastan tanssia vähä vaihtelevasti mut yleensä joku 10 tuntii viikos :D
Mun mielest tanssimises parast on se itseilmasu ja et se maailma on oikeesti nii rajaton. Siin voi kehittyy nii paljo ku vaa haluu.
Silloonku en oo tanssimas nii mut löytää joko koulust tai kavereide luot.
Mä tykkään kavereist, villasukist, vaatteist, nukkumisest, valokuvauksest shoppailust ja ruuast :) ja tietty rakastan tanssia!
Mun tän hetkine haave olis päästä jonnekki ulkomaille tanssii ja valokuvaa kaikkee jännää..
Tos loppuun viel pari kuvaa.. :)



Tilly: Moooii! mä oon siiis Tilly mäki oon 14vielä. Mä harrastan kilpacheerleadingia Golden Spirit Whitelighters joukkueessa mä treenaan yleensä n. 11h viikossa. Mulla on myös oma blogi
http://dillybilly.blogspot.fi/ ) kirjottelen varmaan tänne ja sinne vuorotellen tai jotain :D Rakastan neuleita, villasukkii, kuvaamista, chillailuu, nukkumista, uimista, nuorten iltoi, kivisaarta, kaikkii ihanii ihmisii, bikineitä, kässää, liikkaa, amppari mehujäitä, koruja, justin bieberii, shoppailuu, vaatteitten tuunailuu, mun kännykkää ja cheerleadingia noita vois kyllä luetella loputtomiin koska aina keksii jonkun lisää mutta tossa oli nyt muutama....:D Mua saa muuten myös followaa instagramissa oon siellä nimellä tillyyyyyyy tos oli siis 7 y:tä jos ette jaksanu laskee:D Kik:issäkin saa tulla puhuu siellä oon tilppa !:) 






Himmi: Mooii :) Oon Himmi ja oon 15. Oon harrastanu street-tanssii vähä yli vuoden ja pianoo joku 7 vuotta. Mul on mäyris, joten lenkkeilen sit sen kaa ja yksin. Tykkään myös piirtää, laulaa, ja tällasta. Ne asiat mitä ilman en selviäis on varmaa kaverit, musa, kesä ja nukkumine. Kuuntelen aika monenlaista musiikkia mut jos pitää sanoo mikä on parasta niin.... JB! Tykkään kans käydä leffas, shoppailla, ottaa kuvii ja muokkaa niit :3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti