sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Hej! Vad heter du?




Vera: Hello! Sori pitkä postaustauko mut nyt ei oo ollu oikee aikaa kirjotella, ku oon ollu liikkees koko aja. Mut täs on mun syysloman pääjutut :)

Tiistain lähettii Tillyn ja Himmin kanssa laivalle. Laival me syötii kunno ateriat buffeessa ja todettiin tillyn kanssa olevamme nirsoja. Sit me kuvailtiin ja mentii laivan kannelle juoksentelee. Siel oli IHAN SAIRAS tuuli, jota vaste pysty nojaa kaatumatta.

Keskiviikkona meidän laiva saapu aamulla Tukholmaan ja lähettiin shoppailee. Mä löysin uuden laukun (kangaskassi), verkkarit, paidan ja tosi ihanat farkkushortsit! Laitan niistä ens postaukses kuvii jos ehin kuvata ne :)
Illalla mulle tuli vähä huono olo, joten vietin loppu illan hytissä makoillen.

Perjantaina meni aamupäivä ihan kokonaan lagailuun ja kun vihdoin päästiin lähtemään, mentiin me äipän kanssa Stockalle Herkkuun maistelee mun konfisjuhlaan ehkä tulevia ruokia :)
Sen jälkeen mulla alkoi treenit. Vähän mä kyllä jännitin sitä mun polvea, kun ei se ole oikein vielä kunnossa. Ihan hyvin se tunti loppujen lopuks meni. Treenien jälkeen kiiruhdin kotiin, koska meille oli tulossa vieraita. Ei me kummenpia tehty, vähä juteltii, vaihdettiin kuulumisia jne.. ja tietty syötii tosi hyvää ruokaa! :D

Sunnuntai: Todayy.. Mun aamu alkoi treeneillä. Me mentiin Netan kanssa Stepupille puol 11 mut jouduttiin venaa melkenin tunti että saadaan vapaa sali. Me treenattiin meidän sooloja melkein tunti, jonka jälkeen me mentiin katsomaan Madagascar 3. Se oli ihan hyvä, aika perus lastenleffa.
Leffan jälkee me mentiin taas Stepupille ja meil oli 2 ja puolen tunnin treenit. :) tämmönen oli mun syysloma, toivottavasti teilki oli hyvä!

Oho! tulipas paljo tekstii :D noo tossa vielä kuvii



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti